Termeni si conditii

Termeni si conditii

CONDITII GENERALE

1. Produsele Ciocolaterie.ro sunt comercializate in exclusivitate in Romania de SC Theobroma SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/4593/2005.

2. SC Theobroma SRL SRL vinde produsele si desfasoara toate operatiunile comerciale prin intermediul magazinului online www.ciocolaterie.ro.

3. Preturile afisate sunt exprimate in LEI si contin T.V.A. Preturile nu includ taxele de livrare. Acestea pot fi gasite in sectiunea Livrare si Plata.

4. Continutul acestui website, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Theobroma SRL, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5. Ne puteti contacta prin intermediul www.ciocolaterie.ro astfel:

  • e-mail la sales@ciocolaterie.ro
  • telefon la numarele: 0728 325 991 si 021 240 1773 in intervalul 9:00 – 17.00, de luni pana vineri
POLITICA DE VANZARE ONLINE

1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

2. Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Ciocolaterie.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Ciocolaterie.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. Ciocolaterie.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

7. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

PLASAREA COMENZILOR

1. Prin plasarea unei comenzi, clientul declara ca are capacitate integrala pentru a initia tranzactia in conditii legale in concordanta cu normele Codului Civil.

2. Plasarea unei comenzii este echivalenta cu acceptarea prezentului regulament.

3. Produsele se comercializeaza online, iar comenzile pot fi plasate 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana prin intermediul website-ului www.ciocolaterie.ro.

4. Vanzatorul poate accepta si comenzi telefonice.

5. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

6. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

7. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

8. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

9. Codurile de reduceri nu se pot cumula cu promotii curente, cu exceptia situatiilor in care promotia respectiva permite acest lucru.

10. Pentru a comanda un anumit produs, cumparatorul trebuie sa il adauge in cos prin accesarea butonului „Adauga in cos” prezent pe pagina fiecarui produs.

11. Continutul cosului este confirmat prin accesarea butonului de trimitere a comenzii

12. Dupa trimiterea unei comenzi, va fi afisat un link de urmarire a statusului comenzii si un email cu datele de comanda va fi trimis la adresa de email cu care s-a creat contul.

FACTURARE – PLATA

1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.ciocolaterie.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii vandute, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in contul sau.

4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.

5. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic.

LIVRAREA BUNURILOR

1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

POLITICA DE RETUR

1. In fiecare zi ne straduim sa va oferim calitate inainte de toate, iar aceasta se reflecta atat in produsele noastre, cat si in serviciile oferite de la primirea comenzii si pana la livrarea ei.

2. Totusi, daca nu sunteti incantat de produsele cumparate de la noi, le puteti returna, conform legislatiei in vigoare. Astfel, aveti dreptul sa renuntati la cumparare, fara penalitati, in termen de 10 zile de la primirea produsului.

3. Cheltuielile pentru retur vor fi suportate de client, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Vom inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 15 zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport. Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate, trimiteti mai intai un email la offive@ciocolaterie.ro prin care ne notificati in termenii legali de dorinta dumneavoastra de retur si ne oferiti informatii despre cum va putem inapoia contravaloarea produselor comandate. Ulterior trimiteti produsele in ambalajul original folosind serviciile FanCourier.

4. Se accepta returul doar pentru produsele care nu au fost desigilate.

5. Aceste conditii sunt valabile doar pentru persoanele fizice, clienti ai magazinului nostru. Legislatia in domeniu nu ofera aceste conditii si persoanelor juridice.

GARANTIA PROSPETIMII

1. Toate produsele noastre sunt realizate dupa retete traditionale, folosind cele mai bune ingrediente naturale, fara a contine substante nocive sau substante neautorizate pentru consum, care ar putea extinde termenul de valabilitate al produselor. Prospetimea este intotdeauna verificata de catre compania noastra inainte ca produsele sa fie expediate.

2. Datorita faptului ca temperaturile ridicate si umiditatea pot avea un impact negativ asupra produselor din ciocolata naturala, trebuie sa se acorde o atentie deosebita metodelor de depozitare a produselor de ciocolata, conform instructiunilor de pe ambalaj.

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

FORTA MAJORA

1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.